Sluiten

Klachtenformulier

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.